أحدث المواضيع :
Home » » قررت ليك أخون

قررت ليك أخون

Written By enjy metawea on الخميس، 31 يناير 2013 | 10:37 ص



قررت ليك أخون
= = = = = =

صورة: ‏قررت ليك أخون
= = = = = =
قررت أنا بكامل قواي وضعفي ليك أنت أخون 
روحك وقلبك وعقلك ولمستك قبل العيون 
رغم دعوتي أكون بحبك موعود ومفتون
إلا إنك قاسي أوي بتقلب بثانية ومجنون 
وأنا اللي كنت فكرك عطوف اوي وحنون 
طلعت أنت غاوي عذاب لدموع الجفون 
كأني عدو قررت تدك وتنسف له الحصون
ترفع رايات نصرك عالي وتعلني مسجون
لهذا وبناءاً عليه قررت أنا إني ليك أخون

الاحد 1 م 
2-12-2012م‏

قررت أنا بكامل قواي وضعفي ليك أنت أخون
روحك وقلبك وعقلك ولمستك قبل العيون
رغم دعوتي أكون بحبك موعود ومفتون
إلا إنك قاسي أوي بتقلب بثانية ومجنون
وأنا اللي كنت فكرك عطوف أوي وحنون
طلعت أنت غاوي عذاب لدموع الجفون
كأني عدو قررت تدك وتنسف له الحصون
ترفع رايات نصرك عالي وتعلني مسجون
لهذا وبناءاً عليه قررت أنا إني ليك أخون

الأحد 1 م
2-12-2012م

إنجي مطاوع


Share this article :

0 التعليقات:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

صورة اليوم

تابعنا على الفيس بوك

javascript:void(0)

أخترنا لك

فيديو 1 فيديو 2
يتم التشغيل بواسطة Blogger.

الأكثر مشاهدة

 

جميع الحقوق محفوظة ديزاد سيت ©2012-2013 |اعداد وتطوير المهندس وليد فريد المنصورة 01117637337 ، فهـرس الـموقــع | سياسة الخصوصية