أحدث المواضيع :
Home » » نجاة الصغيره يامرسال الهوى - كليب + كلمات

نجاة الصغيره يامرسال الهوى - كليب + كلمات

Written By Sherif nazih on الأربعاء، 20 فبراير 2013 | 10:26 م




مرسال الهوى

يا ليل أنا حبيت يا ليل
وأنا عمري ماحبيت يا ليل
بصيت لقيت الشوق خدني في ساعات شوق
جينه الوجود من فوق
وعملنا منهم بيت
يا قلبي عيش وارتاح وارتاح
جنة حبيبي براح براح
يا مرسال الهوى روح بلغه مرسالي
مرسالي شوق ومحبه أقوه من الليالي
ليالي والله ما كانت تخطر يوم على بالي
حبيبي حبيبي دمعي في غيابك دوا عيني
ولقانا بيفتح وردى وياسمين
يا لي الجمال والحب
يا لي العذاب الحلو
يا لي الأمل والفكر اللى بيدوبني ليالي

حبيبي يا أحلا فكر بيشغلني في أجمل يوم حياتي
يا أجمل طيف بيحرمني ساعة النوم حبيبي
وهى العين بعد ما شفتك قلت ليه عايزه تنام ليه
هي الأحلام هتوريني أجمل من حبك ايه
يا قلبي عيش وارتاح
جنة حبيبي براح
يا حبيبي يا منور بالحب في حياتي
حياتي لك لوحدك واكتر من حياتي
حبيبي حبيبي دمعي في غيابك دوا عيني
ولقانا بيفتح وردي وياسمين

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صفحاتنا على الفيس بوك

شويه حب شويه تفاؤل





 حكي ツ ليل ونهار ツ خيال ツ إنجي مطاوع



Share this article :

0 التعليقات:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

صورة اليوم

تابعنا على الفيس بوك

javascript:void(0)

أخترنا لك

فيديو 1 فيديو 2
يتم التشغيل بواسطة Blogger.

الأكثر مشاهدة

 

جميع الحقوق محفوظة ديزاد سيت ©2012-2013 |اعداد وتطوير المهندس وليد فريد المنصورة 01117637337 ، فهـرس الـموقــع | سياسة الخصوصية