أحدث المواضيع :
Home » » انا الغلطان

انا الغلطان

Written By enjy metawea on الأحد، 3 مارس 2013 | 9:37 م




أنا الغلطان يا قلب ومتحمل كل الأذية ، ما أنا اللي رحت لجرحي برجليه ، جريت بقلب جامد متخيلة قلب كله حنيه ، قربت أوي حضنته وتمنيته حبيب في كل أغانية ، طرت معاه للسما السابعة ، ونزلنا زرعنا الأرض فكرين إننا عايشين بالجنة ، فجأة صحيت لقيت نفسي وحدية ، أتاري الحكاية حلم أنا بس اللي تخيلته ، وأديني قاعد وحدي وسط حكاويه ، أداري دموعي وبتمني ربي يرحمني ويرزقني حد يحس باللي بيه ، حد يطبطب على قلبي يطمنه يضمه ومن خوفه ينجيه ، واه يا ربي من اللي مخبي جوايا من كل دى الآسية.

إنجي مطاوع

Share this article :

0 التعليقات:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

صورة اليوم

تابعنا على الفيس بوك

javascript:void(0)

أخترنا لك

فيديو 1 فيديو 2
يتم التشغيل بواسطة Blogger.

الأكثر مشاهدة

 

جميع الحقوق محفوظة ديزاد سيت ©2012-2013 |اعداد وتطوير المهندس وليد فريد المنصورة 01117637337 ، فهـرس الـموقــع | سياسة الخصوصية